امروز : شنبه, 06 مرداد 1403

رئیس شورای اسلامی بجنورد، بر انعكاس اخبار درست و واقع بینانه، تاكید كرد

رئیس شورای اسلامی بجنورد در مراسم تجلیل از خبرنگاران خراسان‌شمالی که در خانه فرهنگ شهرداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه خبرنگاری عرصه سختی بوده که خبرنگاران آن را به جان می‌خرند، گفت:‌ این عرصه با وجود دشواری‌ها و خطرات نقش بسزایی را در توسعه پایدار دارد .

سیدمحمد لنگری با تاکید بر اینکه عرصه خبر و اطلاع‌رسانی در دنیای امروز حرف نخست را می‌زند، افزود: اگر می‌خواهیم شهرمان در هر عرصه‌ای پیشرفت کند، به طور حتم بدون بهره‌گیری از ابزار اطلاع‌رسانی و خبر درست و واقع‌بینانه بی‌ثمر خواهد بود .

وی در عین حال بر انعکاس اخبار درست و واقع بینانه با حفظ امانت‌داری تاکید کرد و گفت:‌ ما در عرصه‌های مختلف مشکلاتی را در شهر داریم که شاید عدم انعکاس آن از سوی رسانه‌ها یک عیب باشد و سبب می‌شود تا این مشکلات به همین شکل باقی بماند .

لنگری ارائه خدمات به مردم را از خواسته‌های آنان برشمرد و اظهار کرد: شورای شهر و شهرداری نیز در این زمینه اهتمام داشته و تلاش خود را به کار می‌بندند .

وی همچنین بر نقد سازنده از سوی رسانه‌ها تاکید کرد و گفت:‌ این نقدهای سازنده سبب اصلاح و پیشرفت امور جاری کشور می‌شود .

سخنگوی شورای اسلامی بجنورد با بیان اینکه هرچند تعداد رسانه‌های استان در طول سال‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته است،‌ اظهار کرد: با این وجود هنوز بجنورد به جایگاه خودش در عرصه مطبوعات و رسانه‌ها نرسیده و نیازمند تلاش بیشتر برای رسیدن به جایگاه واقعی است .     انتهای پیام/آ20/ض1002

گروه استانها / حوزه خراسان شمالی   91/05/17 - 19:32    شماره: 13910517001340

 

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت