امروز : شنبه, 08 اردیبهشت 1403

نرخ كرایه رانندگان تاكسی باید افزایش یابد

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان شمالی:

 سید محمد لنگری در نشست شورای اسلامی این شهر افزود: اکنون میزان دریافتی تاکسی‌های در بجنورد کمتر از شهرهای همجوار در استان است از این رو تغییر در نرخ ورودی برای این قشر زحمت کش که با مشکلات زیادی مواجه بوده ضروری به نظر می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه در مورد وصولی عوارض شهرداری امسال در مقایسه با سال قبل کاهش وجود نداشته است تصریح کرد: این مهم با اصلاح و کاهش میزان عوارض‌ها نسبت به سال قبل خود تحقق یافته است.

وی ادامه داد: اقدامات بررسی عوارض‌های محلی برای سال آینده طی جلسات فشرده شورای شهر هفته جاری تعیین تکلیف می‌شود.        

 لنگری اظهار داشت: البته برای تعیین عوارض‌های منطقی و عادلانه برای سال آینده نشست‌هایی با مشاوران املاک مناطق مختلف شهر انجام شده است.

وی بیان کرد:علاوه بر این، عوارض‌های مربوط به سایر شهرهای هم ردیف با مرکز استان نیز وصول می شود تا در یک فضای منطقی و عادلانه، عدد پی مناسب با نظر اعضای شورای اسلامی شهر اعمال شود.

این مقام مسوول همچنین انجام بازگشایی‌ها در سال جاری را از اقدامات مهم شورای اسلامی بجنورد ذکر کرد و گفت: این رویکرد که سبب کاهش مشکلات شهر می‌شود، تداوم خواهد داشت.

لنگری پیگیری برای انتقال پادگان و بازگشایی خیابان نادر را از افتخارات شورای سوم شهر بجنورد خواند و گفت:خوشبختانه این موضوع در سفر رهبر انقلاب نهایی و اکنون شاهد بازگشایی معابر آن هستیم.

وی خاطر نشان کرد: بی‌تردید اجرای این طرح در کاهش بار ترافیک و توسعه شهر بجنورد اجتناب ناپذیر است. 

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، 91/10/25

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت