امروز : جمعه, 07 اردیبهشت 1403

تمام مصوبات خروج پادگان از بجنورد تحقق یابد

 

رئیس شورای اسلامی بجنورد:

تمام مصوبات خروج پادگان از بجنورد تحقق یابد

 

رئیس شورای اسلامی بجنورد بر تحقق بند به بند مصوبات مربوط به خروج پادگان از بجنورد که در سفر اخیر رهبر انقلاب اسلامی مورد توافق قرار گرفته است، تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سید محمد لنگری ظهر امروز در نشست شورای اسلامی این شهر تصریح کرد: انتقال پادگان ارتش از هسته مرکزی بجنورد به خارج از شهر از مهم‌ترین برکات سفر معظم‌له به استان است.

وی گفت: این موضوع از ابتدای شورای سوم اسلامی شهر بجنورد به طور جدی پیگیری می‌شد که به یمن حضور رهبر معظم انقلاب توافقات مربوط به انتقال این پادگان نهایی شد و با تحقق مصوبات، بسیاری از گره‌های کور شهر با این اقدام رفع خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی بجنورد قرار گرفتن پادگان ارتش در هسته مرکزی شهر را مشکل دیرینه این شهر خواند و افزود: بر همین اساس بخشی از پادگان به سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح واگذار شده و بخش‌هایی هم برای خدمات اختصاص یافته است.

به گفته رئیس شورای اسلامی بجنورد، فضاهای خدماتی در فضای پادگان کنونی اعم از فرهنگی، آموزشی، ورزشی، مسکونی و ... بر‌اساس طرح تفصیلی این شهر پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: طی ماه‌های آینده انشاءالله شاهد بازگشایی معابر پادگان خواهیم بود که نقش بسزایی در روان شدن و شکوفایی این شهر دارد.

به گزارش فارس، استاندار خراسان‌شمالی نیز ماه گذشته در نشست با خبرنگاران از اختصاص 220 هکتار به ارتش مستقر در خراسان ‌شمالی خبر داده بود.

رئیس شورای اسلامی بجنورد در عین حال بر تسریع در انتقال پادگان از این شهر تاکید کرد.

در این نشست توافقات مربوط به صنف آلومینیوم بجنورد نیز مورد بررسی قرار گرفت.

بجنورد با دارا بودن دو منطقه شهرداری و همچنین شهرداری مهر، 200 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/63002/ز/گ1003

 

خبرگزاری فارس، 91/9/13

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت