امروز : یکشنبه, 07 مرداد 1403

عدم هماهنگی و تعامل ادارات و نهادهای دولتی یكی از مشكلات پیش روی مدیریت شهری

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در نشست شب گذشته اعضای شورای اسلامی شهر با نماینده مردم بجنورد،مانه و سملقان و گرمه جاجرم در مجلس شورای اسلامی، ضمن گرامیداشت و تبریک ایام اله دهه فجر به تشریح مسائل ،مشکلات و موانع مدیریت شهری پرداخت.

مهدی محمدی یکی از مشکلات پیش روی مدیریت شهری را عدم هماهنگی و تعامل ادارات و نهادهای دولتی با مدیریت شهری عنوان کرد و از نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری این موضوع جهت هماهنگی بیشتر ادارات و نهادهای دولتی برای اجرای  پروژهای  زیربنایی در مرکز استان را شد .

وی همچنیین تاکید کرد : تخصیص اعتبارات دولتی به پروژه های شهری  باید در الویت قرارگیرد. وی افزود: بدلیل عدم وجود منابع درآمدی پایدار در شهرداری، تکمیل واجرای پروژه های  زیر بنایی  از جمله تقاطع غیر همسطح چهار راه شهدا ، ،جمع آوری آب های سطحی، طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهری، پارکینگ ،کتابخانه عمومی، بافت فرسوده شهر، طرح  جامع گردشگری  در پارک های  بش قارداش و باباامان، ساماندهی مسیل های داخل شهر و ... به کندی  صورت می گیرد.

در ادامه این نشست نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با جایگاه شوراها گفت: شوراها بایستی به عنوان پارلمان  محلی در بین ادارات و نهادهای دولتی در مسائل مدیریت شهری صاحب نظر و تصمیم گیر باشد و این مسائل باید مورد توجه تمام نهادها و سازمان ها قرار گیرد.

 موسی الرضا ثروتی اظهار داشت: امروز شهر بجنورد به عنوان مرکز استان با مشکلات و مسائل مختلف شهری روبرو است که باید تمام ادارات و نهادهای دولتی برای رفع این مشکلات با یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشند. وی با اشاره به پیگیری موضوعات مختلف از جمله مشکلات مدیریت شهری خواستار پیگیری و توجه بیشتر از سوی مسئولین مرتبط شدند.

در ادامه این نشست هر یک اعضای شورای اسلامی شهر نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل و مشکلات شهری پرداخته و خواستار پیگیری و توجه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شدند و اظهار امیدواری کردند: با پیگیری مصرانه نمایندگان محترم عقب ماندگی چندین ساله مرکز استان تا حدودی جبران شود.

در پایان مهدی محمدی ضمن جمع بندی موضوعات مطرح شده اظهار امیدواری کرد: برگزاری اینگونه جلسات با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان، زمینه حل مشکلات و رفع موانع مدیریت شهری را با ارائه راهکارهای علمی و عملی در جهت ارتقای مدیریت شهری فراهم کند.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت