امروز : جمعه, 07 اردیبهشت 1403

‌نامگذاری یكی از میادین به نام روسای فقید شورای شهر بجنورد‌

رئیس شورای اسلامی بجنورد پیشنهاد کرد تا برای زنده نگاه داشتن نام روسای فقید شورای اسلامی این شهر، یکی از میادین و معابر این شهر به نام آنها نامگذاری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سیدمحمد لنگری عصر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر با اشاره به اینکه مرحوم یاهوئیان رئیس قبلی رئیس شورای اسلامی این شهر و از چهره‌های مردمی، خدمات زیادی را از خود برجای گذاشته است، گفت: نامگذاری خیابان یا میدانی به همین نام ضرورت دارد.

وی همچنین خواستار نامگذاری یکی از میادین و یا معابر این شهر به نام حیدرعلی ایزانلو عضو سه دوره شورای شهر و رئیس فقید شورای اسلامی بجنورد شد.

لنگری ضمن ارائه و تکمیل فرم پیشنهاد خواستار رای اعضای شورای شهر به این موضوع شد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه توسعه شهر با چشم‌انداز آینده باید صورت بگیرد، گفت: در این راستا لازم است تا در توافقات به گذر بندی‌های آینده شهر، تمام ابعاد مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس شورای اسلامی بجنورد افزود: به گونه‌ای باید به این موضوع توجه شده تا در 20 سال آینده با مشکلات مختلف به ویژه ترافیک مواجه نشویم.

وی تصریح کرد: امروز یکی از مهمترین مشکلات این شهر ترافیک بوده که باید با اجرای برخی از طرح‌ها از جمله بازگشایی‌ها و عقب‌نشینی‌ها بخشی از این مشکل برطرف شود.

به گزارش فارس، نماینده سروش و مجری طرح‌های شهری نیز با اشاره به تصویب نصب دو دستگاه تلویزیون شهری خواستار رفع مشکلات شد.

محمد عصار تصریح کرد: متأسفانه به خاطر تأخیر در اجرای این مصوبه هزینه‌های زیادی به این شرکت وارد شده لیکن خود را متعهد به انجام این تعهدات می‌دانیم.

وی اظهار کرد: با نصب این تلویزیون شعاع دید تا چند کیلومتر قابل روئیت بوده و از این ظرفیت علاوه بر تبلیغات برای اطلاع‌رسانی فعالیت‌های شهری قابل استفاده خواهد بود.

پیلتن عضو شورای اسلامی بجنورد نیز با اشاره به اینکه سازه‌های فوقانی پلیس راهنمایی در میدان شهید فاقد مجوز بوده بر تسریع در رفع معارضات اجرای طرح نصب تلویزیون تاکیدکرد.            انتهای پیام/63002/ش30/ض1002

 

خبرگزاری فارس، 91/11/30

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت