امروز : جمعه, 07 اردیبهشت 1403

فقط 2 اداره به سایت اداری این شهر منتقل شده است

رییس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت:تاکنون فقط یکی دو اداره به سایت اداری این شهر منتقل شده اند و مابقی همه در داخل شهر مستقر هستند.

سید محمد لنگری در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه خراسان شمالی تصریح کرد:در حال حاضر از سایت ادارای فقط نام آن بر زبان ها جاری است و عملا دستگاهی به این منطقه انتقال نیافته است.

وی ادامه داد:حضور ادارات در داخل شهر علاوه بر اینکه موجب افزایش بار ترافیکی می شوند موجب بالارفتن قیمت اجاره بها نیز شده است.

لنگری در خصوص واگذاری زمین داخل شهر به نهادها و ادارات دولتی اظهار داشت:شورای شهر به اداره کل کتابخانه های خراسان شمالی در بهترین نقطه شهر بجنورد زمین واگذار کرده است تا در آنجا طی دو سال کتابخانه بسازد اما از آن شش سال می گذرد و اتفاقی تاکنون انجام نشده است.

وی ادامه داد:به استانداری برای ساخت استانداری زمین واگذار شد و قرار بر این شد تا آن ها ترمینال را راه اندازی کنند اما تاکنون این امر نیز محقق نشده است.

این مقام مسوول همچنین از پیوستن مناطقی همچون ملکش، حلقه سنگ، آزاد ده، اسلام اباد به شهر بجنورد خبر داد و بیان کرد: این مناطق قبلا جزء سکونت گاه های غیر رسمی بوده اند اما در حال حاضر به شهر پیوستند.

 

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، 92/2/29

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت