امروز : یکشنبه, 07 مرداد 1403

مسئولان كارنامه سال گذشته خود را ارزیابی كنند

 

عضو شورای اسلامی بجنورد:

مسئولان کارنامه سال گذشته خود را ارزیابی کنند

 

عضو شورای اسلامی بجنورد بر ارزیابی عملکرد مسئولان در سال گذشته از سوی آنان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد جمشید گریوانی پیش از ظهر امروز در نشست با تنی چند از شورایاران با تبریک سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: از مسئولان انتظار می‌رود تا کارنامه سال گذشته خود را در مورد منویات مقام معظم رهبری ارزیابی کنند.وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همه ساله با بیانات راهگشا، بر توجه و رفع مشکلات تاکید دارند، افزود: بر همین اساس باید مدیران استان با مروری بر عملکرد خود در سال گذشته، منصفانه به عملکردی که داشته‌اند نمره داده و برنامه‌های خود را در سال جاری برای تحقق شعار مقام معظم رهبری، بر اساس یک برنامه هدفمند و هوشمند تنظیم کنند.

گریوانی تاکید کرد: مسئولان منطقه به ویژه مدیران اقتصادی، بانک‌ها، صنایع و سایر سازمان‌ها باید عملکرد خود را ارزیابی و مشخصاً اعلام کنند که در سال گذشته چه دستاوردی را برای تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی چه دستاوردی داشته‌اند.

وی اضافه کرد: باید مشخصاً معلوم شود که دستگاه‌ها برای عملیاتی شدن این شعار چند درصد موفق بوده و چه امتیازی برای خود قائل می‌شوند.

به گفته این عضو شورای اسلامی بجنورد، با توجه به مشکلات زیادی که مردم این خطه در حوزه‌های اقتصادی مواجه بوده از این رو نیازمند کار و تلاش بیشتر مسئولان است.

وی از اشتغال به عنوان مهم‌ترین مشکل جوانان فارغ‌التحصیل یاد کرد و افزود: همه روزه شاهد مراجعه جوانان به شورا برای اشتغالزایی هستیم که باید دستگاه‌های مرتبط در این زمینه تدبیر کنند.

گریوانی با ضروری خواندن رفع موانع و مشکلات از سوی مدیران منطقه گفت: دستگاه‌های استان برای رفع بیکاری، فقر و تورم مسئولیت داشته تا مشکلات از جامعه رخت بر بندد.

وی همچنین با بیان اینکه مردم با حضور در عرصه‌های اجتماعی و انتخاباتی به ویژه در سالی که از سوی رهبر انقلاب اسلامی به نام حماسه سیاسی و اقتصادی نام‌گذاری شده ایفا خواهند کرد، گفت: بنا به فرموده امام راحل (ره) میزان رای ملت است و بی تردید ملت با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر این نقش را به شایستگی محقق خواهند ساخت.

انتهای پیام/63002//غ20/گ1003

 

خبرگزاری فارس، 92/1/17

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت