امروز : جمعه, 07 اردیبهشت 1403

رای كمیسیون بند 20 شهرداری‌ها به هیچ عنوان قابل تغییر نیست

رئیس کمیسیون بهداشت شورای اسلامی بجنورد:

رای کمیسیون بند 20 شهرداری‌ها به هیچ عنوان قابل تغییر نیست

 

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی بجنورد گفت: رای کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها قطعی، تجدید نظر و دیوان عدالت اداری هم ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد سیداسماعیل سیدی پیش از ظهر امروز در نشست با شورای شهر اظهار کرد: از ابتدای سال 88 برای نخستین بار کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری تشکیل شده است و به مسائل بهداشتی از جمله جمع‌آوری زباله‌ها توجه ویژه‌ای می‌شود.وی با بیان اینکه کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها با عضویت افراد از دستگاه‌های مختلف انجام وظیفه می‌کند، افزود: زمینه فعالیت این کمیسیون درباره صنوف آلاینده و مشاغل مزاحم است.

به گفته سیدی، هم اکنون اقدامات خوبی برای انتقال صنوف آلاینده از بجنورد به خارج از شهر در حال انجام است. زمین مناسب هم به همین منظور اختصاص یافته و تأمین زیرساخت‌ها برای انتقال صنوف آلاینده در حال انجام است.

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی بجنورد با تاکید بر مدیریت صحیح زباله‌ها در این شهر گفت: اگر پسماند زباله یا طلای کثیف مدیریت شود، طلا است و اگر این مهم مدیریت نشود، بلاست.

وی آلودگی هوا، آب و خاک را از مضرات زباله‌ها دانست و افزود: علاوه بر این مدیریت نامناسب زباله‌ها سبب بد جلوه کردن محیط، تجمع حشرات موزی و انتشار انواع بیماری‌ها خواهد شد.

سیدی تصریح کرد: باید از زباله‌ها به عنوان کود آلی استفاده شده و در صورت عدم استفاده به شکل مناسبی دفع شود.

عضو شورای اسلامی بجنورد با تاکید بر توجه هر چه بیشتر به مسئله بهداشت شهر و شهروندان گفت: بسیاری از هزینه‌هایی که در این حوزه صرف شده باعث تأثیرگذاری مثبت در کارکرد سایر بخش‌ها شده و به نوعی استفاده بهینه از منابع خواهد بود.

به گزارش فارس، بجنورد با دارا بودن دو منطقه شهرداری و شهرداری مهر 214 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/63002/غ20/گ1003

 

 

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت