امروز : جمعه, 07 اردیبهشت 1403

تسریع در صدور حكم شهردار بجنورد توسط وزارت كشور‌

 

منتخب مردم در چهار دوره شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: از وزارت کشور انتظار داریم تا نسبت به تسریع در صدور حکم شهردار اقدام کند.

جمشید گریوانی اظهار کرد: براساس مذاکراتی که با شهردار انجام شده است، یکی از اولویت‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری توجه به مناطق حواشی شهر بجنورد منظور شده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون یک سوم از جمعیت شهر بجنورد در این مناطق سکونت داشته که توجه هر چه بیشتر متولیان شهری را به این مناطق می‌طلبد.

گریوانی تاسیس شهرداری مهر را یکی از اقدامات شورای اسلامی دوره‌های قبل برای توجه بیشتر به این مناطق دانست و در عین حال تاکید کرد: نبایستی مدیران شهرداری مهر با برخی اقدامات عرصه را برای مردم ساکن در این محلات تنگ کنند.

* خطر ریزش خانه‌های موریانه زده در حواشی بجنورد جدی است

عضو شورای اسلامی بجنورد در ادامه نسبت به خطر ریزش خانه‌های موریانه زده در حواشی این شهر هشدار داد.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون حدود پنج هزار واحد مسکونی در بجنورد که عمدتا در حواشی قرار داشته با مشکل موریانه‌زدگی مواجه هستند.

گریوانی تصریح کرد: پیش از این مقرر بود تا پروانه ساخت با حداقل هزینه‌ها از سوی شهرداری و تأمین تسهیلات توسط بنیاد مسکن انجام شود که متأسفانه تاکنون مورد بی مهری قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: احتمال ریزش این واحدها با کوچک‌ترین زمین لرزه وجود داشته از این رو تا قبل از وقوع هر حادثه در این زمینه بایستی تدبیر شود.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت