امروز : دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403

چهارمین جلسه برندینگ شهری با موضوع برندینگ ،دیپلماسی و اقتصاد شهری ،در سالن جلسات شورای اسلامی برگزار شد

 چهارمین جلسه برندینگ شهری با موضوع برندینگ ،دیپلماسی و اقتصاد شهری ،در سالن جلسات شورای اسلامی برگزار شد.

  جلسه با قرایت کلام الله مجید آغاز و با معرفی برنامه جلسه  توسط دبیر جلسه و با معرفی مهندس سید محسن موسوی ریاست مرکز آموزش و پژوهش و آقای دکتر بابک ریس کارگروه تخصصی اقتصاد و سرمایه گذاری شهری آغاز شد.

 در ابتدا فرایند جلسات و معرفی تعاریف مفاهیم برندینگ بعنوان هدف جلسات ابتدایی در جهت همگرایی و تبیین مفهوم برندینگ توسط دکتر بابکی تعیین شد.

 در ادامه در بخش تبیین علمی دکتر دانشوری، عضو هیئت علمی گروه شهرسازی دانشگاه بجنورد به ارایه تفاوت های مفهومی ظریف بین برندینگ ، شعار، لوگو و اسم مستعار  پرداختند. بخش دوم و تکمیلی سخنان دکتر دانشوری در جلسه آتی نیز ارایه خواهد شد.

 بخش دوم جلسه با رویکرد گفتگو و مشارکت مهمانان گرامی با اعلام آمادگی هرگونه همراهی و همراهی در تقویت و تسریع فرآیند برندینگ یعقوبی نژاد، مدیر کل محترم امور مالیاتی استان ادامه یافت.

 امانی، نایب رئیس اتاق تعاون استان در خصوص حمایت ممکن در حوزه تعاونی های مسکن اعلام آمادگی کردند.

 رییس گروه مطالعات اقتصادی اداره امور مالیاتی قابلیت حمایت در قالب استارتاپ ها را در این طرح اعلام نمودند.
 
 بهنام فر، سرپرست توسعه بازرگانی اداره کل جهاد کشاورزی استان، به شاخص های تاثیرگذار در برندینگ شهری بجنورد را با محوریت کشاورزی و گردشگری در تاکستان های دیم بدرانلو اضافه نمودند.

  ایشان برای ارایه تمایزات و نقاط قوت و انحصاری تاکستان های بجنورد در مقایسه با تاکستان های دیگر شهرها و کشورها در جلسه آینده قبول زحمت فرمودند.

 خانم محروقی نماینده اتاق بازرگانی بجنورد از ظرفیت اتاق گفتگوی بازرگانی برای توسعه ارتباطی با استانهای شرق کشور برای تبادلات و تعاملات شهری یاد کردند. ارزیابی تأثیر برند و شعار را نیز در اقتصاد شهری حایز اهمیت دانستند.

رییس اداره نظارت و نماینده اداره کل ارتباطات و فناوری، آقای نوری نقش فناوری اطلاعات را در حوزه برندینگ بسیار محوری و کلیدی دانستند و اثر مستقیم آن در تسریع و تسهیل و تنویر و توسعه مخاطب اجتناب ناپذیر دانستند. لزوم وجود مرکز تولید محتوا در کسب و کار دیجیتال در استان را برای جا انداختن برندینگ ضروری دانستند.

 معصومی محقق و‌مولف کتاب در جستجوی هویت شهری نیز به نیاز به ورود به حوزه معماری شهری در این حوزه پرداختند.

 ابراهیمی عضو کمیته اجرایی به مصادیق نماد و اماکن خدمات شهری اشاره نمودند. آقای شریعت منش از دفتر نمایندگی وزارت خارجه نیز به لزوم معرفی محورهای برندینگ در قالب های بسته بندی جهت معرفی تاکید نمودند.

 دکتر مقدمی مدیریت دفتر سرمایه گذاری ضمن تقدیر از اقدام شایسته و عمیق مرکز آموزش و پژوهش شورای اسلامی شهر بجنورد، زحمت به اشتراک گذاری مطالعه سال ۱۳۹۷ را با اعضای جلسه قبول کردند.

 آمادگی واگذاری مطالعات جامع برندینگ را با دانشگاه بجنورد را از سوی شهرداری اعلام کردند.

 پایان جلسه با جمع بندی رییس مرکز آموزش و پژوهش و توصیه های  دکتر دانشوری در خصوص مرزبندی کمرنگ مفاهیم مورد بحث خاتمه یافت.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت