صفحه نخست / نقش برندینگ در پایداری اقتصاد ودیپلماسی شهری

نقش برندینگ در پایداری اقتصاد ودیپلماسی شهری

نقش برندینگ در پایداری اقتصاد ودیپلماسی شهری

 جلسه مرکز آموزش وپژوهش شورای اسلامی شهر با حضور مهندس سید محسن موسوی رییس مرکز آموزش وپژوهشهای شورای اسلامی شهر، رییس اداره توسعه وکارآفرینی استان،معاون گمرک استان،معاون علمی سپاه جوادالائمه استان،معاون توسعه بازرگانی استان،نماینده پارک علم وفناوری استان ، صداوسیما، سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان، ارتباطات وفناوری اطلاعات، اتاق تعاون استان واعضای گروه اقتصاد دانشگاهها در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزار گردید.

در این جلسه که باموضوع نقش برندینگ در پایداری اقتصاد ودیپلماسی شهری برگزار شد  موضوعاتی  شامل مشخص کردن اهدف ،معیارهای شناخت شهربجنورد-شناخت ، جذابیتها والویتها شهر بجنورد- برند تجاری - تجارت الکترونیک -شهر خلاق مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

شایان ذکر است درپایان جلسه مقرر شد پارک علم وفناوری استان جهت برگزاری جلسه در ارتباط با رویکرد نوآوری صنایع خلاق - وبحث تفاهم مشترک فی مابین مرکز واداره کارآفرینی ، جهادسازندگی واتاق تعاون استان پیگیری نماید

19 مهر 1401, 14:11
بازگشت