دومین جلسه برندینگ شهری برگزار شد
دومین جلسه برندینگ شهری با حضور سید محسن موسوی رئیس مرکز آموزش وپژوهشهای،نمایندگان دستگاه های وزارت امورخارجه،دفتر سرمایه گذاری استانداری،نمایندگان ادارات کل صمت،میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی،اتاق بازرگانی،شهرداری، دانشگاههای بجنوردوکوثرو...برگزارشد.
مهندس موسوی بامعرفی مجدد اهداف این جلسات ودکتربابکی،رییس کارگروه اقتصادوسرمایه گذاری شهری مرکزبامعرفی محورها ودسته بندی هایی که برندینگ میتوانداتفاق بیفتدجلسه راادامه دادند.سپس مشارکت همه حضار بامدیریت دبیر جلسه درراستای شرح وبه اشتراک گذاشتن نظرات وتجربیات دستگاههای حاضرادامه یافت.درانتها نیزجوینی نماینده استانی وزارت امورخارجه با اشاره به اهمیت دیپلماسی شهری برای هرنوع همکاری درمجرای سازمانی برای توسعه ارتباطات بین المللی اعلام آمادگی کردند.
درپایان مقررشدبرای جلسه آتی هر یک ازدستگاههای مختلف محورهای انحصاری ودارای قوت ویژه رابراساس آمارواطلاعات تخصصی برای ایجاد زمینه برندینگ ارائه تا به سوی همگرایی درظرفیتها و پتانسیل های برندینگ حرکت شود.