امروز : چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403

فراخوان حمایت مالی و معنوی از پایان‌نامه‌های دانشجویی مقطع كارشناسی ارشد و دكتری

فراخوان حمایت مالی و معنوی از پایان‌نامه‌های دانشجویی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری

 

مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر بجنورد در راستای برنامه‌های حمایتی خود از پژوهشگران و به منظور ایجاد زمینه‌های مناسب برای رشد و ارتقاء کمی و کیفی پژوهش در کشور، بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌ بالقوه دانشگاه‌ها و تشویق دانشجویان جهت انجام تحقیقات و پروژه‌های کاربردی، از پایان‌نامه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، طبق شرایط زیر حمایت مالی و معنوی به عمل می‌آورد:

 

♦ ضروری است حداکثر 2 ماه پس از تاریخ تصویب پروپوزال پایان نامه های ارشد و 6 ماه پس از تاریخ تصویب پروپوزال رساله های دکتری، دانشجو فرم‌ها و مدارک مورد نیاز را به مرکز ارائه نموده باشد.

♦ این آیین‌نامه مشمول پایان‌نامه‌های خاتمه‌یافته نمی‌گردد.

♦ محور پایان نامه/ رساله در ارتباط با مدیریت شهری، کمک به شناخت مشکلات شهر بجنورد، کمک به انجام بهتر وظایف شورای اسلامی شهر و شهرداری بجنورد و یا کمک به توسعه فرهنگ شهرنشینی در شهر بجنورد بوده و قابلیت کاربردی شدن و نوآوری  یا تکمیل مطالعات گذشته را داشته باشد. ضمن اینکه لازم است در عنوان (موضوع) پایان نامه/ رساله به شهر بجنورد اشاره شود.

♦پس از دریافت و بررسی موارد ذیل و تائید آن توسط شورای پژوهشی مرکز، قرارداد مربوطه با دانشجو و استاد راهنما منعقد می‌گردد:

1- معرفی‌ دانشجو توسط دانشکده یا دانشگاه و موافقت با مفاد آیین‌نامه حمایت مالی از پایان‌نامه دانشجویی مرکز (ارائه معرفی‌نامه براساس الگوی مرکز)

2- ارائه تصویر مصوبه کمیته تحصیلات تکمیلی ذیربط مبنی بر تصویب عنوان پایان‌نامه

3- تصویر پروپوزال مصوب پایان‌نامه در کمیته تحصیلات تکمیلی ذیربط

4- فرم پیشنهاد تکمیل شده پروژه‌ (الزاماً به صورت تایپ شده و خوانا)

 

♦ در جهت حمایت از هر پایان‌نامه‌ در مقطع کارشناسی ارشد بین 3 تا 10 میلیون ریال و دکتری بین 25 تا 40میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به دانشجو تعلق می‌گیرد. معادل 30 درصد مبلغ تعلق گرفته برای پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد و 15 درصد مبلغ تعلق گرفته برای پایان نامه های مقطع دکتری نیز به استاد راهنما پرداخت می‌گردد.

♦ هر استاد راهنما جهت استفاده از فراخوان مالی، می‌تواند حداکثردو پایان‌نامه‌ رابه صورت همزمان، به مرکزمعرفی نماید و موارد جدید منوط به خاتمه یافتن پایان نامه‌های قبلی است.

 

از کلیه اساتید ارجمند و دانشجویان عزیز و علاقه‌مند (مقطع ارشد و دکتری) دعوت می‌گردد با معرفی پایان‌نامه‌های خود به این مرکز، ما را در حل مسائل و مشکلات شهر بجنورد یاری نمایند.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت