صفحه نخست / جلسه کمیسیون توسعه عمران و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید

جلسه کمیسیون توسعه عمران و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید

جلسه کمیسیون توسعه عمران و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید

کمیسیون توسعه عمران و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد، مهندس علی اربابی رئیس کمیسیون، اعضای کمیسیون، مهندس کشمیری شهردار بجنورد، مهندس گودرزی مدیر منطقه دو،حسن نیا مدیر املاک و حقوقی، مهندس معجزه معاون اجرایی منطقه یک، مهندس براتی معاون شهرسازی منطقه دو، مهندس شکیبا مدیر املاک منطقه دو و شافعی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

در این جلسه بند 4 صورتجلسه فنی با مدیریت اداره کل اوقاف و امور خیریه، نقشه راه پیشنهادی دسترسی به پارکینگ در گذر 16 متری و رعایت مسائل فنی و ایمنی گود برداری پروژه سرمایه‌گذاری مجموعه تجاری هماگ، گزارش پروژه بلوار 42 متری پیامبر اعظم (ص) و تفاهم نامه با فرماندهی انتظامی خراسا‌ن‌شمالی جهت بازگشایی ها محور و پیشنهاد واگذاری بخشی از ناوگان اتوبوس شهری به بخش خصوصی مورد بحث و تبادل نظر و بررسی قرار گرفت. 
دیروز, 23:59
بازگشت