کمیسیون توسعه عمران و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور مهندس علی اربابی رئیس کمیسیون، اعضای کمیسیون، دکتر وکیلی و مهندس روحانی مشاوران کمیسیون، مهندس موسوی مدیر عامل شرکت تپش سبز، مهندس حسن پور معاون معماری و شهرسازی، دکتر رمضانی مشاور شهردار، مهندس گودرزی مدیر منطقه دو،حسن نیا مدیر املاک و حقوقی، مهندس معجزه معاون اجرایی منطقه یک، مهندس شکیبا مدیر املاک منطقه دو شهرداری بجنورد در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.
در این جلسه که بصورت وبینار با مهندس موسوی مدیر عامل تپش سبز مشاور طرح ساختمان های سازگار با محیط زیست شهرداری بجنورد با رویکرد ساختمان های سبز بصورت وبینار برگزار گردید موانع و مشکلات، پیشنهادات و راهکارهای علمی و عملی، مشوق های با درصد های متناسب، موضوع واگذاری املاک 10 درصد سهم شهرداری بجنورد از گلستان شهر جهت بازگشایی ها و گزارش اقدامات انجام شده در خصوص بازگشایی 42 متری پیامبر اعظم (ص) و تفاهم نامه با فرماندهی انتظامی خراسانشمالی مورد بحث و تبادل نظر و بررسی قرار گرفت.