امروز : پنج شنبه, 06 اردیبهشت 1403

یکصدو هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد

یکصدو هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

یکصد و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و اصحاب رسانه در روز یکشنبه 98/06/03 ساعت 11:00 در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.
جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید آغاز گردید و در ابتدای جلسه مهندس مهدی محمدی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن خیر مقدم به اعضای شورای اسلامی شهر و اصحاب رسانه آغاز هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر را گرامی داشتند.
رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های بی وقفه شهرداری در آماده سازی پارک دوبرار بیان داشت: در افتتاح فاز یک پارک دوبرار که با حضور دکتر شجاعی استاندار معزز و مدیران استانی در اولین روز هفته دولت انجام پذیرفت استاندار ضمن ابراز خرسندی از شورای اسلامی شهر و شهرداری بجنورد تقدیر و تشکر نمودند.
در ادامه جلسه با قرائت نامه های رسیده، مصوبات کمیسیون ها و کمیسیون توافقات شهرداری آغاز که پس از بحث و تبادل نظر رای گیری و مصوب و صورتجلسه گردید که می توان به موارد نامه اعضای شورای اسلامی در خصوص اضافه شدن دو تن از گزینه های تصدی شهردار ( قدرتی – رمضانی ) به لیست 8 نفره کاندیداهای نهائی - درخواست شرکت الیا (پارکبان ) - ایجاد بازارچه برای بانوان معلول و تحت پوش نهادهای حمایتی اشاره کرد.
ضمنا در این جلسه موضوع مرخصی دو هفته ای اعضای شورای اسلامی شهر رای گیری و مصوب گردید و مقرر گردید جلسه رسمی شورای اسلامی شهر در تاریخ 23 شهریور پس از تعطیلات برگزارگردد. 

این جلسه با ذکر صلواتی در ساعت 13 ظهر به پایان رسید.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت