امروز : پنج شنبه, 06 اردیبهشت 1403

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد با اصحاب روزنامه خراسان شمالی

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد با اصحاب روزنامه خراسان شمالی

 


مراسم دیدار با اصحاب روزنامه خراسان شمالی با حضور ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر بمناسبت روز خبرنگار برگزار گردید.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در این دیدار صمیمی و در جمع اصحاب این مجموعه ضمن تقدیر و تشکر و گرامیداشت روز خبرنگار بیان داشت : پایه های توسعه و پیشرفت یک جامعه رسانه است که پل ارتباطی بین مردم و دستگاه ها بوده که با انعکاس رویدادها و اخبار باعث بالا رفتن سطح رضایتمندی مردم می شود و بدون رسانه نمیتوان به این مهم دست یافت.

مهدی محمدی با اشاره به تعداد کم رسانه های استان افزود : روزنامه خراسان شمالی با دقت و در سلامت کامل و به تنهایی با فشار مضاعفی در عرصه انعکاس رویدادهای استان با نیرو های جوان و بسیار توانمند تلاش می کند تا این خلاء رسانه ای احساس نشود.
وی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب افزود : در بیانیه گام دوم انقلاب بر استفاده از جوانان تاکید شده است و شاهد آن بوده ایم که روزنامه خراسان شمالی این کار را از گذشته ها آغاز کرده است.

حجت اسلام و المسلمین ولی زاده سردبیر روزنامه خراسان شمالی ضمن تقدیر و تشکر از حضور نمایندگان شهر استان خراسان شمالی را در زمینه رسانه بسیار قوی توصیف نمود و روزنامه خراسان شمالی را پر تیراژ ترین روزنامه در بین استان ها اعلام نمود که نیازمند حمایت بیشتری از سوی مسئولین استانی است.
ایشان افزودند: کارهای بسیار خوبی در سطح شهر انجام می گیرد و این رسانه در حال رصد و انعکاس این رویدادها است .
در پایان این دیدار مهدی محمدی ضمن خسته نباشید و تقدیر و تشکر روزنامه خراسان شمالی را در عین انعکاس حقیقت باعث آرامش در جامعه دانست که باعث رضایتمندی شده است.

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت