امروز : پنج شنبه, 06 اردیبهشت 1403

یکصدو پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

یکصدو پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

یکصد و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و اصحاب رسانه در محل سالن جلسات شورای اسلامی برگزار گردید.
جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید آغاز گردید و در ابتدای جلسه مهندس مهدی محمدی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن خیر مقدم به اعضای شورای اسلامی شهر و اصحاب رسانه مناسبت های هفته و فرا رسیدن عید سعید قربان، 17 مرداد ماه روز خبرنگار را تبریک و تهنیت و همچنین سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) را تسلیت عرض نمودند.
رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در جمع اصحاب رسانه و بمناسبت روز خبرنگار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های بی وقفه در انعکاس رویدادهای استان بیان داشت: بی شک یکی از ارکان مهم در جامعه سالم اصحاب رسانه است و این قلم باید در نگارش اهداف و حقایق جامعه و در راستایی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.
ایشان افزودند : پل ارتباطی بین مردم و دستگاه ها رسانه ها هستند و خبرنگاران جزء مطلع ترین افراد هستند که هم از خواسته های مردم مطلع هستند و هم از داشته های دستگاه ها و این مهم میتواند در رفع مشکلات مردم و کمک به دستگاه ها موثر و مفید باشد.
محمدی بیان داشت : همه ما شهروندان این شهر هستیم و همواره در کنار هم تلاش می کنیم تا یه رویداد و اتفاق مثبت و مفید در شهر اتفاق بیافتد و در عین اختلاف نظر و اختلاف دیدگاه ها در کنار هم هستیم.
در ادامه جلسه با قرائت نامه های رسیده، مصوبات کمیسیون ها آغاز که پس از بحث و تبادل نظر رای گیری و مصوب و صورتجلسه گردید که می توان به موارد عرصه و سرانه فضای سبز، سامان دهی حاشیه شهرو تالار سرمایه گذاری اشاره کرد.
در پایان جلسه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات خبرنگاران به رسم یاد بود لوح سپاسی از طرف شورای اسلامی شهر بجنورد اهداء گردید.

 

این جلسه با ذکر صلواتی در ساعت 13 ظهر به پایان رسید.

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت