امروز : پنج شنبه, 06 اردیبهشت 1403

دیدار ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد با معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری خراسان شمالی برگزار گردید.

دیدار ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد با معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری خراسان شمالی دکتر ولی الله حیاتی در استانداری خراسان شمالی برگزار گردید.

دیدار و نشست صمیمی اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد با دکتر ولی الله حیاتی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری خراسان شمالی در محل دفتر ایشان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه ریاست شورا مهندس مهدی محمدی به نمایندگی از طرف اعضای شورای اسلامی شهر انتصاب ایشان را تبریک عرض نموده و از زحمات محمود ثمینی معاون پیشین تقدیر و تشکر نمودند

محمدی افزود: شورای اسلامی شهر بجنورد در دوره پنجم و از ابتدا کار را با انسجام و همدلی وحفظ آرامش و تصمیم گیری در چهارچوب قانون شروع کرده است و نتیجه آن را میتوان امروز در مدیریت شهری با روند پیشرفت های عمرانی، خدماتی و اجتماعی در سطح شهر دید هرچند که نگرانی هایی در حوزه اقتصادی داریم که آنهم نیازمند همراهی مدیریت استانی می باشد

رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به حضور مدیران استانی در جلسات رسمی و صحن شورا در طول سال از ایشان نیز دعوت کردند تا در صحن شورا و در جلسه رسمی که با حضور اصحاب رسانه نیز می باشند حضور بهم رسانند.

دکتر ولی الله حیاتی با اشاره به نه نفره بودن شورا گفت: شورای اسلامی شهر بجنورد باید ده نفره باشد و شهردار را هم باید جزئی از اعضای شورا بدانید و آن زمان است که میتوان گفت شورای اسلامی شهر بجنورد موفق است

ایشان اضافه نمود: افت شوراهای اسلامی عدم هم نوایی و هم افزایی اعضا است و نباید تصمیم گیری ها در شورا جزیره ای باشد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری خراسان شمالی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور افزود: اکنون در شرایط جنگی هستیم و این جنگ معشیت و سفره مردم را نشانه گرفته است تا با نارضایتی ها مردم را نا امید و در مقابل نظام قرار دهند.

وی اضافه نمود: در شرایط جنگی باید آرایش جنگی گرفت و مهم ترین اصل در این جنگ افزایش رضایت مندی و تزریق امید به جامعه است. ما هم باید در کنار مردم باشیم نه در مقابل مردم و پیگیر رفع مشکلات مردم باشیم بخصوص اقشار آسب پذیر جامعه و شکی نیست که از این شرایط هم با مدیریت، اتحاد و همدلی عبور خواهیم کرد.

ایشان با اشاره به صحبت های استاندار خراسان شمالی افزودند: معتقدیم که با همین داشته ها و با همت و پیگیری می شود کارهای بزرگی انجام داد و با اطلاع رسانی، جامعه متوجه شوند که صادقانه در این شرایط پای کار هستیم مطمئنا مردم هم در کنار ما خواهند بود

حیاتی افزود: مردم با حضور باشکوه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهمنی تماشایی خلق کردند و نشان دادند که با این شرایط اقتصادی و تحمل سختی پای انقلاب و رهبر فرزانه ایران هستند در ادامه دیگر اعضای شورای اسلامی شهر نیز به نکات و مسائل و مشکلاتی اشاره داشتند که مقرر شد پیگیری و رفع گردد.

 

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت