امروز : چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403

اولین همایش معتمدین محلات برگزار شد.

اولین همایش معتمدین محلات برگزار شد
اولین همایش معتمدین محلات شهر بجنورد با حضور اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد ، شهردار بجنورد و معتمدین محلات در محل سالن همایش شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در ابتدای این همایش درجمع معتدین محلات شهر مطرح کرد:
پیشنهادات باید واقع بینانه و منطقی باشد و اگر بستر خواسته های غیر منطقی ایجاد کنیم و نتوانیم پاسخگو باشیم نارضایتی ایجاد کرده ایم
معتمدین محلات با جلسات محلی در مساجد محلات نقش مهمی در تصمیمات محلات اتخاذ نمایند
ایشان اضافه نمودند : مشکلات،انتقادات وپیشنهاد محله خود را بررسی و ارائه کنید تا در بودجه سال آینده شهرداری آن را تدوین کنیم.
وی اضافه کرد : اولویت بندی در طرح های پیشنهادی محلات با کمک و راهنمایی کارشناسان شهرداری انجام می پذیرد واگر در هر سال بتوانیم دو تا از مشکلات محلات به پیشنهاد معتمدین را رفع کنیم کفایت میکند.
وی افزود: مشکلات محلات را به شورا اطلاع دهید تا پس از کارشناسی تصمیمات در حوزه شورا و سپس اجرا در شهرداری صورت پذیرد تا رضایت مندی مردم صورت پذیرد.
وی اضافه نمود : کاهش سطح رضایتمندی مردم و تزریق نا امیدی در جامع بزرگترین ظلم به نظام است
محمدی افزود : باید قدم به قدم برای آینده شهر بدون نقص و مشکلات پیش برویم
وی افزود : وقتی میگویم شورای اسلامی یعنی دو کلمه است  اول شورا و مشورت  و دوم اسلامی و اسلامیت  و باید در شورا باب مشورت و اسلامیت و قوانین جمهوری اسلامی  در کنار هم باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار کرد: دفتر ستاد معتمدین محله در ساختمان شورای اسلامی شهر افتتاح می شود تا با همفکری و همراهی هم مشکلات شهر را حل کنیم.

شهردار بجنورد در جمع معتمدین  محلات شهر بجنورد گفت: ارتباط بین مردم و مدیریت شهری از طریق معتمدین است واگر مردم با مدیریت شهری همگام همراه شوند میتوان خدمات بهتر با هزینه کمتر ارائه داد.
روح الله براتیان با اشاره به اینکه شاه  کلید شورای اسلامی شهر همدلی بین اعضای آن است افزود: این امر را در دور پنجم شورا تجربه کردم که اگر باهمدلی اعضای شورای شهر نبود نمی توانستیم از بحران شهرداری در سال گذشته بیرون بیام.
وی اظهار کرد:  با همفکری معتمدین و ریش سفیدان محلات ارتباط با مردم را برقرار و با ضمانت اجرایی در انجام پیشنهادات و مشکلات مطرح شده باید اعتماد مردم را کسب کنیم.
شهردار با اشاره به اینکه تمامی خواسته ها و مشکلات را نمیتوان در زمان کوتاه رفع کرد افزود:مشکلات محلات را اولویتبندی میکنیم تا باساس امکانات موجود بتوان خدمات بهتری ارائه بدهیم.
براتیان اعلام کرد: تا ١۰روز اینده مشکلات محله خود را بررسی و به شهرداری اعلام تا براساس اولویت در بودجه سال اینده لحاظ کنیم.
شهرداربجنورد همچنین گفت: سال جاری سال عمرانی تفرجگاهها بوده و اقدامات خوبی در پارک بابا امان, دوبرار,... انجام شد که این امر براساس خواست مردم بود.
وی با اشاره به اینکه ممیزی املاک در شهر در حال انجام است  افزود:نرم افزاری شهرسازی آماده شده که با اجرای این نرم افزار ۸۰ درصد از مراجعات به شهرداری کاسته و روند اداری شهرسازی تسهیل خواهد شد.
شهردار بیان کرد :باتوافق املاکی که در چهاراه مخابرات شده در آینده پارکینگ فعلی چهارراه مخابرات به چهاربرابر ظرفیت تبدیل خواهد شد.

ابراهیم امانی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی در جمع معتمدین : به تحقیق می توان گفت موثر ترین و مهمترین مدیریت در رفاه و آرامش مردم شهرداری است
ایشان اضافه نمود :شهرداری زمانی میتواند خدمات بهتری انجام دهد که سرمایه های بزرگی بنام معتمدین محلات در کنارش باشند
وی اضافه نمود : وجود معتمدین محلات در کنار مدیریت شهری یکی از الزامات مهم در دوره پنجم شورای اسلامی است .
شایان ذکر است در پایان این همایش دفتر ستاد معتمدین محلات در طبقه اول ساختمان شورای اسلامی شهر بجنورد افتتاح گردید.

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت