امروز : چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403

پیام تبریك ریاست شورای اسلامی شهر و شهردار بجنورد بمناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی

پیام تبریك ریاست شورای اسلامی شهر و شهردار بجنورد بمناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی

 

بسمه تعالی
حیات انسانی درگردونه زندگی ، نیازمند ایجاد اجتماع است و اساسی ترین نیاز هراجتماع برای دوام وبقای خود تامین امنیت ، تحکیم نظم و اجرای قانون و برقراری عدالت است که ازمهمترین ارکان ثبات و سلامت نظام اجتماعی وسیاسی محسوب می شود و بخش عمده این وظیفه درکشور ما به نیروی انتظامی سپرده شده است.
بنابرین بی راه نیست اگر  نام پلیس مفاهیمی از انضباط ، امنیت و هنجاراجتماعی را درذهن کسانی که اندکی به وظایف خطیر این مجموعه کارآمد اشراف داشته باشند ، تداعی کند.
و با عنایت به گستره وظایفی که نیروی انتظامی برعهده دارد از حضور درمرزها – جاده ها – شهرها و روستاها ، باور داریم که اقتدار ، هوشمندی ، مهارت حرفه ای و تخصص بالای نیروی انتظامی است که با تکیه برتوان سازمانی اش ،  زمینه  ساز موفقیت این نهاد است که کارآمدی آن را در بستر اجتماع ارتقا می بخشد.
لذا افزایش اعتماد عمومی با آگاهی سازی از اقدامات پلیس می تواند راه را در مشارکت عمومی هموار سازد و در سایه این تعامل ومشارکت فراگیر است که میتوان انتظار داشت عملکرد هرنهادی بهبود یابد.
و امروز می بینیم انتخاب اول مردم در مدیریت هر حادثه ای ، تماس با پلیس است که نشان ازاعتماد ، موجودیت اقتدار و عملکرد مطلوب و قابل دفاعی دارد  که در حوزه نیروی انتظامی  برمردم پوشیده نیست.
اگرچه تا جامعه آرمانی و ایده آل  فاصله داریم اما امروز شاهد ارتباط خوب مردم با پلیس هستیم و ایمان داریم هرچه نیروی انتظامی کشورما قوی تر و با اقتدارتر باشد فضای جامعه به سمت امنیت و آرامش بیشتر هدایت می شود و درنتیجه درفضایی قابل اعتماد وآرام ؛  شهروندان نیز با عمل به وظایف شهروندی خود در مدیریت شهری بروز و ظهور می یابند که نتیجه آن همبستگی ، انسجام ملی و عمومی و آرامش گسترده دربطن جامعه خواهد بود .
پس همکار خوب نیروی انتظامی ،  سبزی لباس خدمتی که برتن دارید ؛ مظهرى از تقوا و پرهیزکارى و معنویت است ونشانگر اعتماد و اقتداری است که با دیدن شما درجامعه عمومیت می گیرد.
آغاز هفته مقدس نیروی انتظامی را به شما سبزقامتان جبهه ایثار و جان برکفان مرزها و برقرارکنندگان انضباط درراهها و جاده ها تبریک عرض می کنم ازخداوند متعال سربلندی ایران اسلامی تحت فرماندهی کل قوا - مقام معظم رهبری حضرت آیت اله خامنه ای (مدظل العالی )  در سایه اقتدار نیروی انتظامی را خواستاریم .

روح اله براتیان                                                                                        مهدی محمدی

           شهردار بجنورد                                                                           رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت