امروز : پنج شنبه, 06 اردیبهشت 1403

ضرورت ساماندهی آب‌های سطحی بجنورد

 

عضو شورای اسلامی بجنورد خواستار شد

‌جلوگیری از تکرار غرق شدن مردم در آب‌های سطحی بجنورد

 

عضو شورای اسلامی بجنورد بر تسریع در اجرای جمع آوری آب‌های سطحی برای جلوگیری از تکرار غرق شدن مادر و کودک در این شهر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، اعظم‌السادات افشین‌فر بعد از ظهر امروز در نشست با اعضای شورای اسلامی این شهر گفت:  حادثه جانکاه غرق شدن مادر و کودک به خاطر مشکل آب‌های سطحی بود.

وی با بیان اینکه از چند ماه قبل اجرای پروژه جمع آوری طرح‌های آب‌های سطحی در بجنورد کلید خورده است، افزود: شورای اسلامی این شهر باید اعتبارات لازم را به منظور تسریع در اجرای این پروژه اختصاص دهد.

به گزارش فارس، اردیبهشت امسال مادر و کودکی به علت سقوط در کانال آب در میدان کارگر بجنورد جان خود را از دست دادند.

دیگر عضو شورای اسلامی این شهر نیز بر تأمین هزینه‌های احداث آتش نشانی در شهرک گلستان تاکید کرد.

محمدابراهیم امانی گفت: همان‌طور که دولت برای ساخت مسجد، کتابخانه و سایر فضاها اعتبار صرف می‌کند، لازم است تا اعتبار موردنیاز برای ساخت آتش نشانی را تأمین کند.

وی ساخت مجموعه آتش نشانی در این شهرک را ضروری خواند و افزود: شهرداری اکنون با مشکلات مالی مواجه بوده از این رو می‌طلبد تا در این زمینه راه و شهرسازی اعتبار لازم را اختصاص دهد.

امانی همچنین با گرامیداشت یاد شهدای گمنام تصریح کرد: مقبره شهدای گمنام در بجنورد باید به یک فضای فرهنگی تبدیل شود از این رو شورای اسلامی این شهر از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نخواهد بود.

انتهای پیام/63001/‌ش

 

خبرگزاری فارس، 91/9/28

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت