امروز : پنج شنبه, 06 اردیبهشت 1403

اعمال ماده 9 در بازگشایی‌های معابر شهر بجنورد

 

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی بجنورد تأکید کرد

اعمال ماده 9 در بازگشایی‌های معابر شهر بجنورد

 

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی بجنورد گفت: برای بازگشایی برخی از معابر این شهر که برای تملک آن باید رضایت مالک و شهرداری انجام شود، چاره‌ای جز اعمال ماده 9 وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، رضا فیروزه‌ای بعدازظهر امروز در نشست این کمیسیون اظهار داشت: بازگشایی برخی از کوچه‌های این شهر با هدف روان شدن ترافیک و افزایش خدمات‌دهی به شهروندان صورت می‌گیرد.

وی مشارکت مالکان، در مسیر اجرای این طرح‌ها را مورد تأکید قرار داد و گفت: رویکرد شورای اسلامی این شهر توافقات با رضایت طرفین بوده تا این مهم به نتیجه برسد.

فیروزه‌ای با بیان این‌که در برخی از مواقع با درخواست‌های غیر معقول برای خرید املاک در مسیر اجرای طرح‌های بازگشایی مواجه هستیم، تصریح کرد: در این مواقع چاره‌ای جز اعمال ماده 9 تملک را نداشته، از این رو انتظار می‌رود تا مالکان در اجرای این طرح‌ها با شهرداری همکاری کنند.

وی گفت: امروز بجنورد با معضل جدی ترافیک مواجه بوده بنابراین شورای شهر روان‌شدن ترافیک را به عنوان یک اصل در برنامه کاری خود قرار داده که به همین منظور بازگشایی برخی از معابر با همین هدف انجام می‌شود.

عضو شورای اسلامی بجنورد نیز با اشاره به اختصاص 36 میلیارد تومان در سفر رهبری برای توسعه این شهر عنوان کرد: این اعتبار طی سه سال و با هدف بهبود عبور و مرور شهری و ترافیک صرف خواهد شد.

حسین پیلتن با بیان این‌که ترافیک بجنورد از شهرهای بزرگ کمتر نیست،‌ گفت: به طور حتم با انجام برخی طرح‌های ترافیکی این معضل در بجنورد قابل تدبیر است.

انتهای‌پیام/63001/م/گ1003

 

خبرگزاری فارس، 91/9/28

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت