امروز : جمعه, 07 اردیبهشت 1403

تدوین برنامه فرصت‌های سرمایه گذاری شهرستان بجنورد در دستور كار قرار گرفت

 

 

تدوین برنامه فرصت‌های سرمایه گذاری شهرستان بجنورد

در دستور کار قرار گرفت

  

نایب رییس شورای شهر بجنورد از انتخاب مشاور برای مطالعات و تدوین برنامه‌های 5 و 20 ساله فرصت‌های سرمایه گذاری شهرستان بجنورد خبر داد.

حسین پیلتن نایب رییس شورای شهر بجنورد از انتخاب مشاور در گفت‌وگو با خبرنگار برنا از خراسان شمالی، با اشاره به نوسانات اقتصادی در کشور، اظهار داشت: اجرای پروژه‌های عمرانی تعریف شده برای شهرستان بجنورد با منابع مالی حال حاضر شهرداری امکان پذیر نیست.
 وی تصریح کرد: ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری بجنورد ضروری است که در همین راستا شهرداری بجنورد در گام نخست بنا را بر پایه جذب سرمایه گذاران برای اجرای پروژه‌های عمرانی به صورت مشارکتی قرار داده است. 
ی گفت: بر این اساس تصمیم گرفته شد که شهرداری اعطای زمین، صدور پروانه و سرمایه گذاران نیز هزینه‌های ساخت و ساز را به عنوان آورده، برای اجرای پروژه عمرانی سرمایه گذاری کنند.
 این مسوول بیان داشت: احداث پروژه اقامتی، تجاری و تفریحی هماگ، احداث پروژه مسکونی و تجاری طلای سفید همچنین احداث بازارچه فرآوردهای دریایی و احداث سد خاکی در بوستان بش قارداش از جمله برنامه‌های تدوین شده شهرداری بجنورد بود که با مشارکت بخش خصوصی در حال انجام است.
 وی خاطر نشان کرد: احداث فضاهای اقامتی، تفریحی، گردشگری در بوستان‌های بش قارداش و باباامان نیز از دیگر پروژه تعریف شده ای است که اجرای آن‎ها مستلزم مشارکت سرمایه گذاران است.
 علاوه بر این، وی اعلام کرد: شهرداری بجنورد در گام بعدی، تدوین برنامه‌های 5 و 20 ساله فرصت‌های سرمایه گذاری در این شهر را در دستور کار قرار داده است که مشاور انجام مطالعات و تدوین این برنامه‌ها در آذر ماه سال جاری انتخاب شد. 
پیلتن تصریح کرد: با تدوین این دو برنامه، تشکیل معاونت سرمایه گذاری در شهرداری بجنورد با حضور کارشناسان و بازاریابان قوی به منظور جذب سرمایه گذاران و ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری بجنورد ضروری است.

 

خبرگزای برنا، 91/9/20

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت