امروز : پنج شنبه, 06 اردیبهشت 1403

مراسم اختتامیه اولین جشنواره ماندگاران اصناف و بازار بجنورد، برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بجنورد، 14 آبان روز فرهنگ عمومی، شورای اسلامی شهر با تقدیر از 10 نفر برگزیده اولین جشنواره ماندگاران اصناف و بازار بجنورد، در حضور جمع کثیری از بازاریان و مسئولین استانی و شهرستانی، تقدیر کرد.

در این جشنواره، سید محمد لنگری با بیان پیشینه بازار و اصناف در فعالیت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه و نقش سازنده و تاثیر گذاری آن از قبل و بعد از انقلاب را تشریح کرد و از خدمات برجسته و نقش بازار و اصناف در جامعه تقدیر کرد.

در ادامه این مراسم، ابراهیم امانی، دبیر جشنواره، با گزارش کاملی از اهداف برگزاری و روند جشنواره و چگونگی برگزیدگان و شرکت کنندگان در این جشنواره را تشریح کرد.

در ادامه این جشنواره، ملک محمد علیزاده به عنوان نماینده هیئت داوران با قرائت بیانیه هیئت داوران چگونگی انتخاب برگزیدگان را توضیح و معیارهای داوری را تدین به دین مبین اسلام و پیروی از اصل مترقی ولایت فقیه، اخلاق گرایی، ورود به کارهای خیر و عام المنفعه و دستگیری از نیازمندان، صداقت، امانتداری و عمل به سنت اسلامی وقف، انصاف، نوع دوستی، مشتری مداری و مشکل گشایی در بین کسبه، پایبندی به ضوابط و مقررات صنفی و حفظ سنت ها و فضیلت های کسب و کار، مشارکت در امر مدیریت شهری، پیشگام در ترویج اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر، حضور موثر در عرصه های مختلف دینی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و علمی عنوان کرد.

 در پایان این مراسم از 10 نفر برگزیده این جشنواره لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدیه نفیسی اهدا گردید.

برگزیدگان: زین العادبدین کلاهدوز، نظر خوران، حسین اصغرزداه مقدم، معصومه ذوالفقاری، حسین دهقان پیر، علی اصغر محمودی مظفر، داراب بدخشان، سیدرضا آل طه، مصیب امیرخانلو، غلامعلی یزدانی

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت