امروز : پنج شنبه, 06 اردیبهشت 1403

هزینه‌های پروژه‌های عمرانی شهرداری بجنورد افزایش یافت

رئیس شورای اسلامی بجنورد: هزینه‌های پروژه‌های عمرانی شهرداری بجنورد افزایش یافت

رئیس شورای اسلامی بجنورد گفت: نوسانات قیمت‌ها طی ماه‌های اخیر بر هزینه پروژه‌های عمرانی در شهرداری این شهر تاثیر گذاشته و آن را افزایش داده است.

سیدمحمد لنگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به افزایش سرسام‌آور قیمت قیر برای آسفالت معابر اظهار کرد: با این وجود شورای اسلامی این شهر ردیف اعتباری آسفالت معابر عمومی را در بودجه تا دو برابر نسبت به سنوات گذشته افزایش داده است.

وی تصریح کرد: البته آسفالت معابر همچنان در صدر درخواست‌های شورایاری‌ها و شهروندان قرار داشته که به خاطر افزایش قیمت قیر طبیعتاً قادر به پاسخگویی به تمام درخواست‌ها در این زمینه نیستیم.

لنگری خواستار اختصاص فرآورده‌های مورد نیاز شهرداری برای اجرای پروژه‌های عمرانی از جمله قیر شد.

به گفته وی، اکنون  برخی معابر این شهر نیازمند آسفالت بوده که امید می‌رود در این زمینه مسئولان دولتی نیز برای مرکز استان تدبیر کنند.

رئیس شورای اسلامی بجنورد با اشاره به اینکه محدوده خدمات شهرداری این شهر گسترده است، تصریح کرد: اکنون شهرداری به 23 سکونتگاه غیر‌رسمی که اخیراً نیز دو سکونتگاه افزایش یافته خدمات‌دهی می‌کند.

وی اظهار کرد: حدود یک سوم از جمعیت 214 هزار نفری بجنورد در این سکونتگاه‌ها زندگی کرده که شورای اسلامی این شهر در سنوات گذشته برای ارائه خدمات به شهروندان ساکن در این مناطق، شهرداری مهر را تاسیس کرده است.

لنگری به تشکیل شورایاری در محلات این شهر نیز اشاره کرد و گفت: اعضای شورای شهر به طور منظم نشست‌هایی را با منتخبان مردم در محلات داشته و مسائل و مشکلات آنان را پیگیری و برای رفع آن تلاش می‌کنند.

بجنورد دارای دو منطقه شهری و همچنین شهرداری مهر است.

انتهای پیام/63002/ز20 

خبرگزاری فارس، 91/10/20

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت