امروز : چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403

ساخت پاركینگ از اولویت‌های رفع مشكل ترافیك بجنورد‌ است

رئیس شورای اسلامی بجنورد: ساخت پارکینگ از اولویت‌های رفع مشکل ترافیک بجنورد‌ است
رئیس شورای اسلامی بجنورد تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های رفع مشکل ترافیک در این شهر ساخت پارکینگ است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سید محمد لنگری بعد‌ازظهر امروز در نشست با سرمایه‌گذار بزرگ‌ترین پارکینگ طبقاتی خراسان شمالی اظهار کرد: به طور حتم با ساخت پارکینگ‌های مختلف در این شهر شاهد کنترل و ساماندهی ترافیک خواهیم بود.

وی با اشاره به برنامه ساخت نخستین پارکینگ طبقاتی در چهارراه مخابرات گفت: البته باید در ساخت این پارکینگ‌ها به فاکتورهای مختلفی از جمله تعداد پارکینگ، عدم دید تجاری برای ساخت واحدهای تجاری و همچنین قیمت تمام شده توجه شود.

لنگری تصریح کرد: باید حداقل واحدهای تجاری را در ساخت این پارکینگ مورد توجه قرار داده تا به اصل طرح ساخت پارکینگ مخابرات لطمه وارد نشود.

وی همچنین خواستار اختصاص گذرهای مناسب برای دسترسی به این پارکینگ شد.

رئیس شورای اسلامی بجنورد با بیان اینکه اکنون ترافیک در این شهر به گونه‌ای بوده که سرمایه‌گذاری در حوزه ساخت پارکینگ را ضروری می‌سازد، گفت: شورای اسلامی این شهر از این‌گونه طرح‌های سرمایه‌گذاری حمایت لازم را خواهد داشت.

وی اظهار کرد: این پروژه به صورت مشارکتی شامل زمین و پروانه ساخت از سوی شهرداری است و هزینه ساخت و ساز آن از سوی سرمایه‌گذار اجرا می‌شود.

سرمایه‌گذار پارکینگ طبقاتی نیز با اشاره به اینکه هم‌اکنون دو هزار و 500 متر زمین شهرداری برای این پروژه در اختیار است، افزود: چند ملک حاشیه این فضا نیز با پرداخت‌های میلیاردی تملک شده است.

مهدی دستپاک با بیان اینکه این پروژه با تملک عرصه‌های پیرامون این زمین تا پنج هزار متر اجرایی خواهد شد، گفت: به همین منظور هفت طبقه پروژه پارکینگ مخابرات پیش‌بینی شده که در هفت طبقه نیز پنج هزار متر بنا اعم از پارکینگ و واحدهای تجاری پیش‌بینی شده است.

وی اظهار کرد: به محض صدور مجوزهای لازم آمادگی‌ها برای اجرای این پروژه وجود دارد.

انتهای پیام/63001/ز/گ1003
خبرگزاری فارس، 91/10/2

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت