امروز : پنج شنبه, 06 اردیبهشت 1403

جریمه دیركرد عوارض خودرو در بجنورد حذف شد

باغچقی، رئیس کمیسیون خدمات و زیست شهری: جریمه دیرکرد عوارض خودرو در بجنورد حذف شد

عضو شورای اسلامی بجنورد گفت: با مصوبه شورای اسلامی بجنورد جریمه دیرکرد عوارض خودرو در شهر بجنورد حذف شد.

علیرضا باغچقی در گفت وگو با خبرنگارتسنیم در بجنورد اظهار کرد: بحث دیرکرد و جریمه عوارض خودروها در بجنورد توسط کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی مطرح و مورد تصویب اعضای شورای اسلامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پیش ازاین با توجه به عدم پرداخت به موقع سالانه عوارض خودرو در مراحل بعد، جریمه هایی برای دیرکرد در پرداخت عوارض به آنها تعلق می گرفت که به مناسبت دهه مبارک فجر و با موافقت اعضای شورای اسلامی بجنورد این جریمه ها بخشیده شد.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی بجنورد افزود: چون برخی از شهرهای اطراف بجنورد این جریمه ها را نمی گرفتند بسیاری از دارندگان خودرو هنگام فروش و برای فرار از جریمه به شهرهای اطراف می رفتند که علاوه بر دردسر، خطرات و حوادثی نیز برای آنها طی مسیر اتفاق می افتاد.

باغچقی گفت: به همین منظور وبرای حفظ امنیت جانی شهروندان و افزایش درآمدهای پایدار شهری، اعضای شورای اسلامی بجنورد در توافقی تصمیم بر این گرفتند که این جریمه ها حذف شود.

عضو شورای اسلامی بجنورد اظهار کرد: با این تصمیم شورای اسلامی، ازاین پس تمامی آنهایی که جریمه عوارضات خودرویی شامل آنها می شد مشمول حذف عوارض می شوند.

انتهای پیام/ ب

خبرگزاري تسنيم، 92/11/17

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت