امروز : چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403

اصلاح و راه اندازی سریع‌تر كارخانه كمپوست بجنورد

 

شورای اسلامی بجنورد تاکید کرد

اصلاح و راه اندازی سریع‌تر کارخانه کمپوست بجنورد

 

اعضای شورای اسلامی بجنورد بر اصلاح و راه اندازی سریع‌تر کارخانه کمپوست تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد اعضای شورای اسلامی مرکز خراسان شمالی بعد از ظهر امروز در نشست خود همچنین اعتباری را به منظور فنس کشی کارخانه کمپوست اختصاص داد.رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست بجنورد با اشاره به اینکه هزینه‌های زیادی برای راه‌اندازی این کارخانه صرف شده است، گفت: باید از حداکثر ظرفیت این کارخانه برای بازیافت زباله استفاده شود.

اسماعیل سیدی همچنین اصلاح و رفع مشکلات مربوط به فعالیت این کارخانه‌ها ضروری عنوان کرد و افزود: با توجه به در پیش بودن فصل گرما باید تمهیدات لازم به منظور فعالیت بهینه این واحد انجام شود.

به گزارش فارس، بخش عمده‌ای از زباله‌های این شهر اکنون به خاطر رکود در فعالیت‌های کارخانه کمپوست بجنورد که تیرماه امسال با حضور وزیر کشور افتتاح شد، به باباموسی انتقال و سوزانده شده که این مهم سبب مشکلات زیست محیطی به ویژه برای اهالی روستای علی‌آباد شده است.

* برگزاری نشست‌های علنی شورای شهر در سالن جدید

رئیس شورای اسلامی بجنورد هم از برگزاری نشست‌های علنی هفته‌های آینده شورا در سالن جدید خبر داد. افزود: گروه‌های مختلف مردمی و خبرنگاران می‌توانند در این نشست‌ها شرکت و در جریان مصوبات شورا قرار بگیرند.

سید محمد لنگری با بیان اینکه به خاطر کمبود فضا شورای شهر با مشکلاتی مواجه است، اظهار امیدواری کرد تا با احداث ساختمان مناسب در آینده مشکل فضا مرتفع شود.

* اصرار شورای شهر بجنورد نسبت به مصوبه برگردانده شده از فرمانداری

رئیس شورای اسلامی بجنورد همچنین در مورد مصوبه افزایش نرخ کرایه تاکسی زرد و آژانس بیسیم زیر نظر شهرداری که از سوی فرمانداری برگردانده شده بود، اصرار و تاکید کردند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی بجنورد در این باره گفت: مصوبه افزایش نرخ کرایه تاکسی در این شهر برای سال 92 بوده که در سال گذشته از تصویب اعضای شورای اسلامی شهر گذشت.

اعظم‌السادات افشین‌فر اظهار کرد: این افزایش نیز صرفاً در مورد کاهش مسافت ورودی بوده که با توجه به افزایش هزینه‌های رانندگان زحمتکش تاکسی ضروری به نظر می‌رسد.

وی تصریح کرد: اکنون به خاطر افزایش هزینه‌ها به ویژه لوازم یدکی تاکسی بی‌سیم‌ها و تاکسی‌های زرد با مشکل جدی مواجه بوده از این رو این کمیسیون پیشنهاد افزایش 20 درصدی را برای امسال پیشنهاد کرده بود که به تصویب رسید.

انتهای پیام/63001/غ40/گ1003

 

خبرگزاری فارس، 92/1/20

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت