امروز : پنج شنبه, 06 اردیبهشت 1403

دوران فرصت‌سوزی در خراسان شمالی سپری‌شده است

 

منتخب مردم در چهار دوره شورای اسلامی شهر بجنورد تاکید کرد: دوران فرصت‌سوزی در خراسان شمالی سپری‌شده و بایستی به دنبال فرصت سازی بود.

جمشید گریوانی با اشاره به اینکه به خاطر ضعف مدیریت‌ها در گذشته شاهد افول شاخص‌های توسعه در استان بودیم تصریح کرد: مظلومیت و محرومیت از مهم‌ترین آسیب‌های خراسان شمالی بوده و در گذشته نسبت به توسعه عادلانه استان همگام با سایر استان‌ها غفلت شده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم این استان همواره در عرصه‌های مختلف در صحنه حاضر بوده‌اند بیان داشت: این مردم سزاوار بهترین خدمت ها بوده از این رو نبایستی کوچک‌ترین خللی در خدمت رسانی به آنان ایجاد شود.

عضو شورای  اسلامی شهر بجنورد همچنین با برشمردن مشکلات در حواشی این شهر گفت: شورای اسلامی شهر نسبت به این معضلات واقف بوده و تلاش داشته تا این مشکلات به صورت تدریجی و به مرور برطرف شود.

وی افزود: نبایستی این توقع را داشت تا مشکلات مردم این مناطق ظرف دو یا سه سال برطرف شود لیکن اراده شورای اسلامی شهر و شهرداری رفع مشکلات شهروندان است.

گریوانی در عین حال خود گردان بودن شهرداری‌ها و اتکا شهرداری به درآمدهای متعارف را از جمله مشکلات برشمرد و یادآور شد: اکنون به خاطر همین موضوع مشکلاتی از جمله پرداخت حقوق پرسنل گریبان‌گیر این مراکز خدمات‌رسان شده است.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت